SIA "Apgāds Mansards" pirkuma noteikumi

SIA "Apgāds Mansards" (turpmāk – apgāds) izdevumus var iegādāties interneta adresē www.apgadsmansards.lv un birojā Alberta ielā 11-1, Rīgā.

1. Pirkuma noformēšana

1.1. Izvēlieties interesējošās preses un ievietojiet tās grozā.

1.2. Izvēlieties piegādes veidu: saņemšana apgāda birojā, SIA "Omniva" pakomātā vai ar VAS "Latvijas Pasts" starpniecību (Latvijā un ārzemēs).

1.3. Lai būtu iespējams identificēt pasūtījumu, piegādāt pirkumu vai nepieciešamības gadījumā sazināties, ievadiet klienta informāciju, izvēloties piegādi:
1.3.1. apgāda birojā – vārds, uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese;
1.3.2. SIA "Omniva" pakomātā – piegādes pakomāts, vārds, uzvārds, mobilā tālruņa numurs, e-pasta adrese;
1.3.3. ar VAS "Latvijas Pasts" starpniecību – vārds, uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese, adrese (iela, mājas un dzīvokļa numurs, pilsēta, pasta indekss, valsts).

1.4. Apstipriniet un apmaksājiet pasūtījumu.

2. Reģistrācijas datu ievade

2.1. Reģistrācijas dati ievadāmi latviešu valodā ar mīkstinājuma un garumzīmēm.

2.2. Ielas nosaukums ievadāms pilniem vārdiem, bez saīsinājumiem.

2.3. Klients ir atbildīgs par pieprasītās informācijas pilnīgu un korektu ievadīšanu.

3. Pasūtījuma apmaksa

3.1. Pasūtījumu var apmaksāt, izmantojot tiešo saiti uz "Swedbank" internetbanku, ar pārskaitījumu jebkurā interneta bankā, "PayPal" sistēmā, ar maksājuma karti vai saņemot rēķinu pa e-pastu un apmaksājot to ar bankas pārskaitījumu.

4. Piegāde

4.1. Pasūtījuma piegāde tiek veikta, izmantojot VAS "Latvijas Pasts" vai SIA "Omniva" pakalpojumus. Pasūtījums tiek nosūtīts pēc pirkuma apmaksas tajā pašā vai nākamajā darba dienā un piegādāts dažu dienu laikā.

5. Pasūtījuma atteikšana

5.1. Pasūtījumu atcelt iespējams, par to informējot vēstulē, kas nosūtīta uz e-pasta adresi info@apgadsmansards.lv:
5.1.1. izvēloties pasūtījuma saņemšanu apgāda birojā – ne vēlāk kā divu darba dienu laikā:
5.1.2. izvēloties piegādi SIA "Omniva" pakomātā vai ar VAS "Latvijas Pasts" starpniecību – ne vēlāk kā tajā pašā darba dienā vai nākamajā darba dienā (ja pasūtījums veikts brīvdienā vai svētku dienā). Ja pasūtījums atteikts jau pēc pasūtīto preču nodošanas VAS "Latvijas Pasts" vai SIA "Omniva" (apgāds to apliecina ar izdruku no SIA "Omniva" vai VAS "Latvijas Pasts" pasūtījumu sistēmas vai citu darījumu apliecinošu dokumentu (čeku, kvīti u.tml.), no pasūtījuma samaksātās summas tiek ieturēta samaksa par pasūtījuma piegādes izdevumiem, tai skaitā izdevumiem par nosūtīto preču atgriešanu apgādam.

5.2. Atsakot pasūtījumu, jānorāda pasūtījuma dati: pasūtītāja vārds/nosaukums, atsakāmās preses, pasūtījuma numurs un datums.

5.3. Pircējam ir tiesības iesniegt pretenziju par nepiegādātu vai laikus nepiegādātu izdevumu ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas.

6. Pasūtījuma atdošana

6.1. Vienojoties ar apgādu, pircējam ir tiesības atdot pasūtītās preces un saņemt pa pirkumu samaksāto summu, ja pircēju neapmierina preces kvalitāte (brāķis vai bojāts izdevums).

7. Pasūtītāja datu izmantošana

7.1. Apgāds nenodod, neizīrē un nepārdod pircēju datus trešajām personām. Piegādes vajadzībām apgādam ir tiesības nodot pircēju datus piegādātājam – SIA "Omniva" vai VAS "Latvijas Pasts". Apgāds drīkst izmantot pircēju datus pasūtījuma precizēšanai vai ar pasūtījumu saistītai komunikācijai ar pircēju.

8. Noteikumu/līguma pieejamība

8.1. Šo noteikumu teksts pakalpojuma saņēmējam ir pieejams internetā http://www.apgadsmansards.lv/lv/noteikumi/, latviešu valodā.

9. Rēķina dokumentu sagatavošana

9.1. Puses vienojas, ka laika un līdzekļu taupības dēļ rēķins tiek sagatavots un piegādāts elektroniski pēc preču apmaksas uz pircēja norādīto e-pasta adresi un ir derīgs bez paraksta.

Informācija atjaunota: 2021. gada 4. martā.